Bez kategorii

Produkty – lepiej miec swoją listę TOP, TOZALEŻYZM

Pisałam już jakiś czas temu o tym jak zazdroszczę ludziom, którzy mają swoje TOP produkty. Posiadanie takiej listy TOP-ów bardzo ułatwia życie.

Podobnie z myśleniem, ludzie mówią  np. „jestem zero-jedynkowy” , „kiedy ktoś robi tak, ja reaguję TAK”. Czy i ja mam określony wzór zachowań? Czy jestem w stanie powiedzieć coś o sobie ogólnie? Zdecydowanie nie, chociaż mam za sobą ciąg warsztatów o poznaniu siebie.
Podczas managerskiego szkolenia ćwiczyliśmy, my – przyszli kierownicy, nasze expose. Co absolutnie jest dla mnie nie do przekroczenia, jaki pracownik jest dla mnie idealny, do czego „zawodowo” poprowadzę swój team? Jak go widzę?

TOZALEŻYZM jest moją filozofią.

Zatem jest przede mną wiele do zrobienia, zdefiniowania, określenia. Porządek w głowie.

AKTUALIZACJA luty 2017

Trzy lata pracy zaowocowało nie tylko zmianą sposobu myślenia. Te lata przyniosły feedback od wielu bliskich i dalszych osób. Dziś potrafię już mocno określić, co jest dla mnie ważne, umiałam zawsze, ale było to gdzieś zakopane pod problemami, rzeczami, niepotrzebnym nadmyśleniem. Wydobyć „siebie” jest trudne, ale jako dzieci zwykle nie patyczkowaliśmy się z wyrażaniem siebie. Jeśli nie umiesz zdefiniować siebie, najpierw określ, czego nie chcesz. Tak jest, w moim mniemaniu, najprościej.  I od tego można zacząć.

Skomentuj

