minimalizm

Minimalizm – odgracanie szuflady

Kolejny przegląd artykułów biurowych 😉 Minimalizm biurowy. Posortowane na śmieci, do oddania, na wymianę i to, co zostaje. Ile schodów przede mną ilustruje sytuacja, w której do zostania odłożyłam wszystkie pióra, których nie używam, ponieważ zakrętki nie trzymają już dobrze, ale … są pamiątkowe. Na szczęście Piękne i Pamiątkowe.Na 18 tkę czy z wielkiej podróży po Francji.

Zostały też dwa drewniane długopisy, w których trzeba wymienić wkład. W kubku na biurku mam 15 piszących długopisów a że zostawiłam je na wierzchu, to moi synowi zanim się obejrzę, powynoszą je z domu 😉

Okazało się, że do szkoły pozostaje kupić piórnik dla Starszego, kilka bloków, jedne farbki i może plastelinę. Odpadły wszelkiej maści ołówki, długopisy i kredki. Syn Starszy zrobił mi pudełka, które następnie włożyłam do większego pudełka i te do szuflady. I tak poorganizowałam gumki, temperówki i inne pierdoły.

Mam jeszcze z czasów swoich studiów temperówkę na żyletkę. Taki chomik ze mnie 😉

Ile schodów przede mną!

Skomentuj

