Bez kategorii

Minimalizm – małe kroczki to też postęp

Posprzątaliśmy piwnicę, pisałam. Do piwnicy można nawet wejść, widać podłogę. Na górę, do mieszkania wwędrowały rzeczy do wymian i oddania, do przejrzenia. Posortowałam wszystkie klisze, z wielkiego wora zrobił sił mały kartonik. Oddałam reklamowe kubki (tak, kiedyś zbierałam) i szklanki do zaprzyjaźnionej agroturystyki. Podobnie jak węże świetlne, które kiedyś w czasie świąt oświetlały nasz dom. Zabawki poszły do przedszkola. Wyczyściłam skrzynkę mailową. Czuję postęp.

Skomentuj

