Bez kategorii

Prawo synchroniczności, FLOW, znaki

Kiedy moje rodzeństwo zaczytywało się Sekretem, modliło się wierząc w magię Kahunów, ja powątpiewałam. Moje życie to pasmo finansowych nieszczęść i sporo szczęścia w nieszczęściu. Dużo nagłych, kreatywnych rozwiązań dla sytuacji bez wyjścia. Zupełnie tak jakbym musiała UPAŚĆ, żeby znaleźć WYJŚCIE. Wiem, wydaje się to dziwne, ale to tak jakby ktoś mnie testował. Czy dam radę? Czy przez to przebrnę?Dając mi w zamian tylko takie wyzwania, które podejmę. Na których podjęcie mam siłę.

Jak z dziećmi. Ponoć Bóg obdarza nas tylko dziećmi takimi, na które starczy nam cierpliwości. Powątpiewałam, ja z daleko będąc od religii, zaczynam wierzyć, że coś w tym jest. Że jak otworzysz umysł, postanowisz, zapragniesz – świat będzie ci sprzyjał. Pojawią się, niczym w Poradniku pozytywnego myślenia- ZNAKI.

Za nic miałam wszystkie poradniki, szarlataństwo, nic więcej. Jednocześnie miałam takie wewnętrzne przekonanie, że jak się pragnie, to się marzenie spełni. Wszystkim, ale nie mi. Mnie to nie dotyczy. Bo nie wierzę.

Ale pojawiają się drobne znaki. Zupełnie tak jak napisała Julia Cameron w Drodze artysty. ZNAKI. Wieści z FB dotyczące moich marzeń. Okazyjnie książki, na które mnie nie stać a które nagle są w zasięgu moich rąk wyznaczając kierunek: pisz, nic już nie poradzisz, musisz pisać. Nie ma odwrotu. ZNAKI.

Od ponad roku pracuję ze sobą w oparciu o terapię poznawczo-behawioralną. Nazwać można to konikiem, hobby, eksperymentem na sobie. A ja czuję, że otwieram się na nowe, podejmuję wyzwania. Jak publiczny taniec chociażby, na który nie zdecydowałabym się jeszcze rok temu. Jak pójście na rolki i mecz kosza.

Próbuję, przekraczam ograniczenia, likwiduję NAT-y, szukam FLOW.
I pojawiają się małe ZNAKI wskazujące ścieżkę.
Tracę zmysły czy tak się zdarza?

Skomentuj

